Thursday, September 5, 2013

Tahu tak ada berderet draft pasal kahwin. Berderet. Isi yang sama. Tapi versi mungkin berbeza. Tak penting pun sebenarnya. Tapi kena blogkan jugak bagi nanti di masa depan takde lah lupa. Gitu. 

Tapi. Sesungguhnya tak boleh berhenti nak berperasaan tengok orang baru nak kahwin ni macam hmm susah nak cakap la. Kalau yang baru bertunang tu lagi la. Tak kahwin lagi tu. Yang baru couple tu lagi la. Ada satu perasaan yang orang-orang yang dah kahwin je faham ni. 

Betapa gua nak Lya untuk kongsikan ini. 

Matang oi matang. 

Jahat. 

No comments: