Wednesday, February 18, 2015

Clingy

Raihan pi futsal, yang sepatutnya aku pun ikut sekali. Tapi main outdoor, khabarnya sana hujan so aku kata nk balik. Tinggi lah harapan Raihan tak jadi main. Tapi alahai tak sampai hati rasa. So lepas sesi keluar masuk rumah lebih 3 kali baru dia betul-betul pergi. Payah. 

So duduk rumah sorang, heartburn teruk awal tadi, kaki letih dok lama sangat kat sejadah, bukan sebab berdoa ke apa tapi drama isteri meluah kesusahan hati. Dan cukup la tu alasan untuk melepak depan tv tunggu mata lelap. Tak daya nak buat apa. Badan berat, seberat perasaan susah hati suami takde kat sebelah. 

Tapi yela, nasib ada baby. Dok bergolek sana sini, timbul-timbul entah kepala ke, kaki ke tangan ntah. Tak dan sangat nak melayan perasaan. Blerghh. Post melampau sangat nih. Tapi tak reti betul gua keseorangan begini. 

No comments: