Wednesday, March 11, 2015

Dua pagi. Mengantuk ni tapi perut kenyang sangat. Aku gagah masak nasi sama sambal kentang tadi. Itu je yang aku teringin sangat nak makan. Lapar sampai pening. Sedih betul. Dah makan ni teringat haritu pesan kat Raihan. Nanti kalau dah masuk hospital pastu still boleh makan, tolong bawakkan nasi, sambal kentang dengan kicap. Nak tu je. Ni dah dapat ni. Paham tak maksud dia? Haha. 

Tadi routime checkup dengan Dr. Ratna. Aku dah tulis tadi apa jadi, tapi biar dok dalam draft dulu la. 

Semoga Allah permudahkan. 

No comments: