Sunday, April 30, 2017

Semalam kitorang just masuk 3D art museum jela sebab tak pernah lagi. Cable car dah banyak kali naik. Lagipun fikir kang Muhammad cranky panic aku dalam cable car tu. Aku gayat. So dalam muzium tu Auliya aktif. Bagus la. Muhammad mula-mula menangis sebab tengah tidur kena kacau. Parking tepi jap bagi susu pastu happy dah. Oh before tu kitorang buat scene. Mak bapak beriye nak bergambar kan, so letak je Muhammad meniarap pastu dia menangis. Memang in character la. Pasal background gambar gaung. Hahaha. Macam retis masa tu semua pandang. Lepas susu, dia happy sebab dapat bergolek-golek. Tu jela buat semalam.

Harini best. Pagi lagi dah pergi Idaman Suri. Aku memang nak periuk kuali Tefal. Last time beli size besar so nak yang sedang-sedang je. Raihan baik. Dia on je semua. Aku sungguh happy. Hahahha. Sampai senduk kuali pun aku beli. Pisau pun. Hahah. Lepas tu shopping coklat. Raihan la suka. Syurga dia kononnya. Cuma aku nak lunch dekat Laman Padi tapi maybe kitorang datang ramai, jadi dia tak boleh nak serve semua. Kena booking dulu. Ok sedih. Tapi petang naik parasailing lagi. Yayyy. Best. Kali ni lebih steady pasal dah reti. Lepas tu makan laksa then pi pasar cari putu buluh. Last time abah beli sangat sedap. Dapat. So happy la today. Dapat semua. Esok nak balik. Naik feri, naik bas. Hahaha tak tau la nak rasa apa. Ada penambahan dalam tentatif nak pergi Padang Besar. Hahahaha jela dulu

No comments: